Bültmann & Gerriets
The Political Marketing Game
von J. Lees-Marshment
Verlag: Springer
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-230-53777-4
Auflage: 2011 edition
Erschienen am 29.03.2011
Sprache: Englisch
Format: 225 mm [H] x 149 mm [B] x 23 mm [T]
Gewicht: 521 Gramm
Umfang: 259 Seiten

Preis: 55,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 10. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Inhaltsverzeichnis
Klappentext
Biografische Anmerkung

Introduction Analyzing the Market Strategic Development Leading Responsively Marketing the Party Communicating Managing Delivery Marketing Democratically Conclusion: Political Marketing, Democracy and Partnership Academic References Practitioner Interview References



The Political Marketing Game identifies what works in political marketing, drawing on 100 interviews with practitioners. It also shows that authenticity, values and vision are as much a part of a winning strategy as market-savvy pragmatism.



JENNIFER LEES-MARSHMENT Senior Lecturer at Auckland University, New Zealand. Her books include Political Marketing and British Political Parties (2001 and 2008), The Political Marketing Revolution (2004), Political marketing: principles and applications (2010) and Global Political Marketing (2010).


andere Formate