Bültmann & Gerriets
Classroom Discourse and the Space of Learning
von Ference Marton, Amy B. M. Tsui, Pakey P. M. Chik, Po Yuk Ko
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 29 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-135-64234-1
Erschienen am 20.05.2004
Sprache: Englisch
Umfang: 256 Seiten

Preis: 49,99 €

Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Classroom Discourse and the Space of Learning is about learning in schools and the central role of language in learning. The book explicates the necessary conditions for successful learning and employs investigations of classroom discourse data to



Authored by Marton, Ference; Tsui, Amy B.M.; Chik, Pakey P.M.; Ko, Po Yuk; Lo, Mun Ling



Contents: Preface. Part I: On Learning and Language.F. Marton, U. Runesson, A.B.M. Tsui, The Space of Learning. Part II: On Learning.P.Y. Ko, F. Marton, Variation and the Secret of the Virtuoso. U. Runesson, I.A.C. Mok, Discernment and the Question "What Can Be Learned?" P.P.M. Chik, M.L. Lo, Simultaneity and the Enacted Object of Learning. Part III: On Language.A.B.M. Tsui, F. Marton, I.A.C. Mok, D.F.P. Ng, Questions and the Space of Learning. A.B.M. Tsui, The Semantic Enrichment of the Space of Learning. A.B.M. Tsui, The Shared Space of Learning. Part IV: On Improving Learning.M.L. Lo, F. Marton, M.F. Pang, W.Y. Pong, Toward a Pedagogy of Learning. Epilogue.


andere Formate