Bültmann & Gerriets
The Portfolio Connection
Student Work Linked to Standards
von Susan Belgrad, Kay Burke, Robin J. Fogarty
Verlag: Corwin
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-4129-5973-5
Auflage: 3. Auflage
Erschienen am 08.04.2008
Sprache: Englisch
Format: 286 mm [H] x 221 mm [B] x 20 mm [T]
Gewicht: 997 Gramm
Umfang: 290 Seiten

Preis: 96,30 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 14. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

96,30 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Klappentext
Inhaltsverzeichnis

Susan Belgrad is currently a professor of education with California State University, Northridge. She has taught at the elementary level and in early childhood special education, and has enjoyed a long career in higher education working with teachers from pre-kindergarten through high school. For the past 20 years, Belgrad has led state and national efforts that support teachers' professional education and public awareness of teacher excellence.



This third edition covers implementing portfolios that incorporate standards. Includes examples for students with special needs, plus expanded information on e-portfolios and NCLB's impact on assessment.



Preface
Acknowledgments
About the Authors
Introduction
1. Connect Portfolio Purpose to Audience
2. Connect Portfolio Design to Developmental Stages
3. Connect Portfolio Content to Local and State Standards and Curricula
4. Connect Portfolio Purpose Through Students¿ Collections, Reflections, and Selections
5. Connect Students¿ Reflections and Self-Assessments to Criteria, Rubrics, and Standards
6. Connect Students¿ Voices Through Web Conferences and Showcases
Conclusion
Appendix
References
Additional Reading
Index