Bültmann & Gerriets
The Preparation of Teachers of English as an Additional Language Around the World
Research, Policy, Curriculum and Practice
von Nihat Polat, Laura Mahalingappa, Hayriye Kayi-Aydar
Verlag: Channel View Publications
Reihe: New Perspectives on Language a Nr. 94
Taschenbuch
ISBN: 978-1-78892-614-0
Erschienen am 09.08.2021
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 14 mm [T]
Gewicht: 381 Gramm
Umfang: 272 Seiten

Preis: 53,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 12. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

53,00 €
merken
zum E-Book (EPUB) 40,99 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Klappentext

Nihat Polat is Chair and Professor in the Department of Curriculum and Instruction, Texas State University, USA. He is the author of L2 Learning, Teaching and Assessment: A Comprehensible Input Perspective (2016, Multilingual Matters).

Laura Mahalingappa is an Associate Professor in the Department of Curriculum and Instruction, Texas State University, USA. She is co-author of Supporting Muslim Students: A Guide to Understanding the Diverse Issues of Today's Classrooms (2017, Rowman & Littlefield, with Terri L. Rodriguez and Nihat Polat).

Hayriye Kayi-Aydar is an Associate Professor of English Applied Linguistics in the Department of English, University of Arizona, USA. She is co-editor of Theorizing and Analyzing Language Teacher Agency (2019, Multilingual Matters, with Xuesong (Andy) Gao, Elizabeth R. Miller, Manka Varghese and Gergana Vitanova).



This book fills a critical gap in a neglected area in current educational research: international teacher education. The chapters focus on the preparation of teachers of English as an additional language (EAL) in established teacher education programs in 11 countries.


andere Formate
weitere Titel der Reihe