Bültmann & Gerriets
Destination Brands
von Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride
Verlag: Taylor & Francis
Hardcover
ISBN: 978-0-08-096930-5
Auflage: 3rd edition
Erschienen am 09.03.2011
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 189 mm [B] x 19 mm [T]
Gewicht: 792 Gramm
Umfang: 392 Seiten

Preis: 68,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 21. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

3rd edition. Previous edition ISBN: 9781856178204



Part 1: Destination Branding Concepts 1. Introduction: Tourism Places, Branding and Reputation Management 2. Branding and the Nation 3. Competitive Identity and Brand Management 4. A Place Marketing and Brand Management Perspective Revisited 5. The Theory of Country Brand and Product Images Part 2: Destination Branding Challenges 6. The Integration Challenge 7. The Partnership Challenge 8. The Leadership Challenge 9. The People Challenge 10. The Digital Challenge 11. The Authenticity Challenge 12. The Aesthetics Challenge 13. The Accountability Challenge: Budgeting and Evaluation 14. The Ethical Challenge 15. The Future Challenge: Scenario Planning Part 3: Destination Brand Management Cases 16. Branding, Stakeholders and Integration: Nambia 17. Branding, Nationhood and Identity: Singapore 18. Branding and New Destinations 19. Branding and Small Cities: The USA 20. Branding and Landmark Projects: Hong Kong and Macau 21. Branding and Blogging: Wales 22. Branding and Sports Events: Sydney, Adelaide and Melbourne 23. Branding and Cultural Events: Milan and Expo 2015 24. Branding and Mega-events: London 2012 25. Branding, Risk and Conflict: Northern Ireland



Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride


andere Formate