Bültmann & Gerriets
Media in Mind
von Daniel Reynolds
Verlag: Oxford University Press, USA
Taschenbuch
ISBN: 978-0-19-087252-6
Erschienen am 02.01.2019
Sprache: Englisch
Format: 231 mm [H] x 152 mm [B] x 15 mm [T]
Gewicht: 386 Gramm
Umfang: 224 Seiten

Preis: 49,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 6. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

Media in Mind surveys more than a century of media theory to illustrate the ways that conceptual divisions have reflected and inflected media scholars' understanding of the mind.



  • Introduction: The Discontinuities

  • 1. Transactionism: A Theory of Media in Mind

  • 2. Feeling Through the World: Skilled Perception in a Changing Environment

  • 3. Media and Radical Embodiment: Where is Representation?

  • 4. Platforms as Emergence

  • 5. Encounters at the Intraface

  • 6. Designing a Game Boy


  • Conclusion: The Continuity

  • Bibliography



Daniel Reynolds is Assistant Professor of Film and Media Studies and Andrew W. Mellon Fellow in Humanistic Inquiry at Emory University. He holds a BA in Linguistics from the University of Oregon, an MFA in Film Studies from Boston University, and a PhD in Film Studies from the University of California, Santa Barbara.


andere Formate