Bültmann & Gerriets
Key Concepts in e-Commerce
von Alan Charlesworth
Verlag: Bloomsbury UK
Reihe: Macmillan Key Concepts
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 9 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-0-230-20672-4
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 22.03.2007
Sprache: Englisch
Umfang: 328 Seiten

Preis: 34,49 €

34,49 €
merken
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

E-Commerce is making an ever-bigger impact on the way businesses operate. Key Concepts in e-Commerce offers readers an introduction to the many words, terms and phrases that abound in this fast developing and increasingly popular discipline.



ALAN CHARLESWORTH was a Senior Lecturer in Marketing and E-marketing at the University of Sunderland, UK.



Consists of approximately 1200 entries, organized alphabetically.