Bültmann & Gerriets
At the Crossroads of Pedagogical Change in Higher Education
Exploring the Work of Faculty Developers
von Melanie N Burdick, Heidi L Hallman
Verlag: Taylor & Francis
Taschenbuch
ISBN: 978-0-367-45699-3
Erschienen am 29.09.2021
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 8 mm [T]
Gewicht: 204 Gramm
Umfang: 128 Seiten

Preis: 50,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 26. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This book explores pedagogical change and innovation in U.S. colleges and universities and how faculty are prepared to adapt to such changes.



Melanie N. Burdick is Professor of English and Director of the Center of Teaching Excellence and Learning at Washburn University, USA.

Heidi L. Hallman is Professor of Curriculum and Teaching at the University of Kansas, USA.



1. Introduction: Teaching as an Important Mission of Higher Education 2. Institutionalizing Centers for Teaching and Learning 3. The Scholarship of Teaching and Learning and Faculty Learning Communities: Variations on a Theme 4. Collaborative and Interdisciplinary Faculty Learning 5. Diversity, Equity, and Inclusion: More Training and More Ambiguity 6. Shifts in Form, Content, and Communication: The Rise of Online, Hybrid, and HyFlex Learning 7. From Content Expert to Content Curator: Course Design and Universal Design for Learning 8. Stepping into the Fray: Faculty Development and the Assessment of Teaching 9. Faculty Developers and Faculty Development Now: At the Crossroads of Pedagogical Change


andere Formate