Bültmann & Gerriets
Strategic Stakeholder Engagement
von Chris Anastasi
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Taschenbuch
ISBN: 978-0-367-60591-9
Erschienen am 30.06.2020
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 13 mm [T]
Gewicht: 340 Gramm
Umfang: 236 Seiten

Preis: 46,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 11. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This book enables organisations of all kinds to engage with decision-makers effectively, providing a good understanding of the key stakeholders involved, the formal and informal process of engagement.



Chris Anastasi is one of the UK's leading corporate experts on Stakeholder Engagement and Government Affairs. He has also been an academic and an advisor to national and international institutions, and held a number of executive and non-executive roles for various organisations.



1. Setting the scene for strategic stakeholder engagement 2. Decision-makers 3. Key influencers 4. Stakeholder engagement processes 5. Organising for stakeholder engagement 6. Delivering the engagement strategy and programme 7. Reflection


andere Formate