Bültmann & Gerriets
Online Place Branding
The Case of Hong Kong
von Phoenix Lam
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Reihe: Routledge Advances in Management and Business Studies
Taschenbuch
ISBN: 978-0-367-69579-8
Erschienen am 30.06.2022
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 11 mm [T]
Gewicht: 290 Gramm
Umfang: 204 Seiten

Preis: 57,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 30. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Through an interdisciplinary methodological approach, this book examines both online institutional representations and public views of Hong Kong and place branding. The book provides insight into place identity and the actual perception of a place as received and experienced by stakeholders through the case study on Hong Kong.



Phoenix Lam is Assistant Professor in the Department of English at the Hong Kong Polytechnic University and a member of the Research Centre for Professional Communication in English.



1. Introduction 2. Decoding online place branding as a multidisciplinary area 3. The present study 4. The online place brand identity of Hong Kong 5. The online place brand image of Hong Kong 6. Closing the gap between identity and image of the Hong Kong online place brand 7. Going beyond the Hong Kong online place brand 8. Moving forward


andere Formate
weitere Titel der Reihe