Bültmann & Gerriets

Computer, Naturwissenschaften,Technik & Digitale Fotografie / Computer & Internet / Schule digital
Visible Learning
A Synthesis of Over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement
von John Hattie
Verlag: Taylor & Francis
Hardcover
ISBN: 978-0-415-47618-8
Erschienen am 15.03.2009
Sprache: Englisch
Format: 244 mm [H] x 174 mm [B] x 22 mm [T]
Gewicht: 781 Gramm
Umfang: 378 Seiten

Preis: 52,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 29. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis
Klappentext

John Hattie is Professor of Education and Director of the Visible Learning Labs, University of Auckland, New Zealand.



Preface

Chapter 1 The challenge

Chapter 2 The nature of the evidence: A synthesis of meta-analyses

Chapter 3 The argument: Visible teaching and visible learning

Chapter 4: The contributions from the student

Chapter 5 The contributions from the home

Chapter 6 The contributions from the school

Chapter 7 The contributions from the teacher

Chapter 8 The contributions from the curricula

Chapter 9 The contributions from teaching approaches - I

Chapter 10 The contributions from teaching approaches - II

Chapter 11: Bringing it all together

Appendix A: The 800 meta-analyses

Appendix B: The meta-analyses by rank order

References



First Published in 2009. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.


andere Formate
ähnliche Titel