Bültmann & Gerriets
Visible Learning for Teachers
Maximizing Impact on Learning
von John Hattie
Verlag: Routledge
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-415-69014-0
Erschienen am 13.12.2011
Sprache: Englisch
Format: 250 mm [H] x 175 mm [B] x 20 mm [T]
Gewicht: 669 Gramm
Umfang: 280 Seiten

Preis: 268,80 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 7. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung
Klappentext

Preface Chapter 1. Visible learning inside Part A: The source of ideas and the role of teachers Chapter 2. The source of the ideas Chapter 3. Teachers: The major players in the education process Part B: The lessons Chapter 4. Preparing the lesson Chapter 5. Starting the lesson Chapter 6. During the lesson - learning Chapter 7. During the lesson - feedback Chapter 8. End of the lesson Part C: Mind frames Chapter 9. Mind frames of teachers, school leaders, and systems References Appendix A. The Visible Learning Checklist Appendix B. The 800 meta-analyses Appendix C. A list of influences on achievement Appendix D. Rankings and effect-sizes of program influences from Exercises Appendix E. Calculating effect sizes Appendix F. The Irving Student Evaluation of teaching scale



John Hattie is Professor and Director of the Melbourne Education Research Institute at the University of Melbourne, Australia and honorary Professor at the University of Auckland, New Zealand. He is the author of Visible Learning and co-author of Intelligence and Intelligence Testing, both published by Routledge.



Visible Learning for Teachers brings ground breaking concepts to a completely new audience. Written for students, pre-service and in-service teachers, it explains how to apply the principles of Visible Learning to any classroom anywhere in the world.


andere Formate