Bültmann & Gerriets
Supporting Student Transitions 14-19
Approaches to Teaching and Learning
von John Bostock, Jane Wood
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Taschenbuch
ISBN: 978-0-415-82287-9
Erschienen am 15.08.2014
Sprache: Englisch
Format: 246 mm [H] x 178 mm [B] x 10 mm [T]
Gewicht: 272 Gramm
Umfang: 156 Seiten

Preis: 52,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 6. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung
Klappentext

1. Introduction - New approaches to transition phases 2. Managing expectations 3. Culture, ethos and identity 4. Managing transitional behavious 5. Developing independence and motivating learning using a coaching and mentoring approach 6. The planning cycle 7. The role of the teacher in supporting transitions 8. Ensuring a learning culture 9. Integrating assessment for learning into 14-19 learning evernts 10. Final Parts



John Bostock is Senior Lecturer in Teaching and Learning Development at Edge Hill University, UK

Jane Wood is Assistant Head of Further Education and Training at Edge Hill University, UK.



Supporting Student Transitions 14-19 offers transition focused approaches to planning, teaching, learning and assessment designed to meet the needs of these unique learners. Drawing upon the latest research and theory, as well as the authors' extensive experience in the field, it examines in detail transitions in teaching and learning in this complex sector.


andere Formate