Bültmann & Gerriets
Designing Better Schools for Culturally and Linguistically Diverse Children
A Science of Performance Model for Research
von Stuart McNaughton
Verlag: Routledge
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-415-88659-8
Erschienen am 08.04.2011
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 13 mm [T]
Gewicht: 435 Gramm
Umfang: 200 Seiten

Preis: 207,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 14. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis
Klappentext

Stuart McNaughton is Professor of Education and Director of the Woolf Fisher Research Centre at The University of Auckland.



Preface

Acknowledgments

  1. Ongoing optimism, persistent pessimism and their roots
  2. Weighing up the evidence
  3. Explaining our limitations
  4. Optimism in the detail.
  5. Problems for an Optimist - Matthew effects
  6. What is being effective? Accelerating and distributing achievement
  7. Summer learning
  8. Sustaining change
  9. Scaling up
  10. Understanding the contexts for effective teaching
  11. A science of performance: Research and development partnerships
  12. Building more effective schools: Notes on a cautious optimism



The 'science of performance' model of school change this book proposes, to enable equitable academic outcomes for culturally and linguistically diverse children, is based on a specific process of research and development in local contexts and on assumptions about teachers, teaching, and research.


andere Formate