Bültmann & Gerriets
Understanding Language in Diverse Classrooms
A Primer for All Teachers
von Marilyn Shatz, Louise C Wilkinson
Verlag: Taylor & Francis
Taschenbuch
ISBN: 978-0-415-89444-9
Erschienen am 13.08.2012
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 10 mm [T]
Gewicht: 254 Gramm
Umfang: 184 Seiten

Preis: 57,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 3. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

This practical, concise guide shows teachers what they need to know about language, how it is learned, how it is used, and how teaching about it can be incorporated into lessons throughout the curriculum.



Preface

Acknowledgments

PART I
Language and Languages

1 Introduction

2 Language and Its Speakers

3 How Languages are Alike and Different

4 Becoming a Bilingual

Part II
How to teach English language learners

5 Help Yourself and Get Help

6 Making and Using Comparisons of Languages and Language Use

7 Creating Language-Savvy Lessons

8 Language Assessments

Appendix A Selected Web Sites

Appendix B Suggestions for Further Reading
On Language and Development
On Learning and Teaching

Glossary

References

Index



Marilyn Shatz is Adjunct Professor of Psychology, University of North Carolina Wilmington, and Professor Emerita, Psychology and Linguistics, University of Michigan

Louise C. Wilkinson is Distinguished Professor of Education, Psychology, and Communication Sciences at Syracuse University


andere Formate