Bültmann & Gerriets
Creating a Classroom Community of Young Scientists
von Jeffrey W. Bloom
Verlag: Routledge
Taschenbuch
ISBN: 978-0-415-95236-1
Auflage: 2. Auflage
Erschienen am 20.07.2006
Sprache: Englisch
Format: 280 mm [H] x 210 mm [B] x 26 mm [T]
Gewicht: 1173 Gramm
Umfang: 484 Seiten

Preis: 86,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 16. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis
Klappentext

Jeff Bloom is Professor, Department of Teaching and Learning at Northern Arizona University.



I: Getting Started; 1: Introduction; 2: Initial Explorations; II: Teaching Science for Children's Meaningful Learning; 3: The Nature of Science; 4: Children's Learning and Sense Making; 5: Children's Talk; 6: Teaching and Learning through Inquiry; 7: Assessing Children's Thinking, Learning, and Talk; 8: Planning and Implementing Instruction; 9: The Classroom as a Community of Young Scientists; 10: Reflective Practice; 11: Where to Go from Here



Creating a Classroom Community of Young Scientists helps teachers - both pre-service and in-service - to develop exciting science programs in their classrooms. This book provides the groundwork for designing and implementing a science program that takes into account the latest research in teaching and learning.


andere Formate