Bültmann & Gerriets
Metacognitive Mindscapes
Understanding Secondary EFL Writing Students' Systems of Knowledge
von Sin Wang Chong
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / PDF
Kopierschutz: kein Kopierschutz


Speicherplatz: 17 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-0-429-99527-9
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 20.09.2020
Sprache: Englisch
Umfang: 128 Seiten

Preis: 25,99 €

Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Synthesizing research on metacognition and intersecting it with studies on second and foreign language writing, Sin Wang Chong puts forward a conceptual framework of metacognition and metacognitive knowledge that is employed as an analytical lens to examine junior secondary EFL students' writing proficiencies.



Sin Wang Chong is Lecturer (Assistant Professor) in TESOL at the School of Social Sciences, Education and Social Work, Queen's University Belfast, UK. His research interests include assessment feedback, computer-assisted language learning, learner/teacher autonomy, and research methodologies (qualitative and systematic review). He is Associate Editor of the Taylor & Francis journal Innovation in Language Learning and Teaching.



1 Introduction 2 Literature review 3 Methodology 4 Metacognitive knowledge system of high-proficiency students 5 Metacognitive knowledge system of average-proficiency students 6 Metacognitive knowledge system of low-proficiency students 7 Comparison of metacognitive knowledge systems and implications


andere Formate