Bültmann & Gerriets
Partners.com
How to Profit from the New DNA of Business
von Michael J Cunningham
Verlag: Basic Books
Reihe: How to Profit from the New DNA
Taschenbuch
ISBN: 978-0-7382-0687-5
Auflage: Revised edition
Erschienen am 06.06.2002
Sprache: Englisch
Format: 223 mm [H] x 143 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 327 Gramm
Umfang: 256 Seiten

Preis: 21,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 14. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

21,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

"Partnerships are the lifeblood of e-commerce. Innovative alliances such as private exchanges, self-service partnerships, syndicated e-commerce, affiliate programs, and e-learning forums are today's ne"



Michael J. Cunningham is founder and CEO of the Massachusetts-based Harvard Computing Group, an international business-and-technology consulting firm geared to creating innovative strategies and to developing powerful Web-enabled solutions. He speaks and consults to clients and industry groups internationally and regularly writes articles on Web business and e-commerce for publications such as E-Business Advisor. He lives in Harvard, Massachusetts.