Bültmann & Gerriets
The Millionaire Mind
von Thomas J Stanley
Verlag: Andrews McMeel Publishing
Taschenbuch
ISBN: 978-0-7407-1858-8
Erschienen am 02.08.2001
Sprache: Englisch
Format: 232 mm [H] x 154 mm [B] x 37 mm [T]
Gewicht: 637 Gramm
Umfang: 416 Seiten

Preis: 25,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 2. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

25,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

Building on his research from the best-selling "The Millionaire Next Door", Stanley delves further into the psyche of the American millionaire with this study of how people--a bus driver, a textile entrepreneur, a Fortune 500 CEO--adopted the millionaire mindset to become financially independent.



Dr. Thomas J. Stanley began studying the affluent in 1973. His coauthored best-selling book, "The Millionaire Next Door," released in 1996, has sold 2,000,000 copies. Thomas followed his first book with "Marketing to the Affluent," ranked among the ten outstanding business books by the editors of "Best of Business Quarterly." In 1999, he published "The Millionaire Mind," which explored America's financial elite and how they became so. "The Millionaire Mind" has sold 750,000 copies. The author lives in Atlanta, holds a doctorate of business administration from the University of Georgia in Athens and was formerly a professor of marketing at Georgia State University.