Bültmann & Gerriets
Seducing America
How Television Charms the Modern Voter
von Roderick P. Hart
Verlag: Sage Publications, Inc
Taschenbuch
ISBN: 978-0-7619-1624-6
Erschienen am 27.07.1998
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 12 mm [T]
Gewicht: 335 Gramm
Umfang: 226 Seiten

Preis: 145,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 29. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

145,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Klappentext
Inhaltsverzeichnis

Roderick P. Hart is the Liddell Professor of Communication and Professor of Government at the University of Texas at Austin. He is the author of several books and has contributed dozens of articles to other books and academic journals. He is a Research Fellow of the International Communication Association and received the Distinguished Scholar Award from the National Communication Association in 1993. He has recently released a new book entitled, Campaign Talk: Why Elections Are Good for Us.



Roderick P Hart's Revised Edition of Seducing America is a revealing examination of how television's format of presenting politics has changed the way viewers act, vote and feel about politics in the United States. With a rigorous blend o



Political Feelings
Feeling Intimate
The Rise of Personality Politics
Feeling Informed
The Effects of Personality Politics
Feeling Clever
The Cold Comforts of Postmodernism
Feeling Busy
The Frenzy of Establishment Politics
Feeling Important
The Temptations of Alternative Politics
Residual Feelings