Bültmann & Gerriets
Education and Democratic Theory
Finding a Place for Community Participation in Public School Reform
von A Belden Fields, Walter Feinberg
Verlag: State University of New York Press
Reihe: Suny Political Theory: Contemp
Taschenbuch
ISBN: 978-0-7914-5000-0
Erschienen am 19.04.2001
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 9 mm [T]
Gewicht: 222 Gramm
Umfang: 158 Seiten

Preis: 34,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 21. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

34,50 €
merken
Gratis-Leseprobe
zum E-Book (PDF) 34,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

A ground-breaking look at how access to decision making in the public schools can be extended to all, even previously excluded segments of the community.



A. Belden Fields is Professor Emeritus of Political Science at the University of Illinois, Urbana. He is the author of Trotskyism and Maoism: Theory and Practice in France and the United States and Student Politics in France: A Study of the Union Nationale des Étudiants de France. >Walter Feinberg is Professor of the Philosophy of Education at the University of Illinois, Champaign. He is the author of Common Schools/Uncommon Identities: National Unity and Cultural Difference and On Higher Ground: Education and the Case for Affirmative Action.


andere Formate
weitere Titel der Reihe