Bültmann & Gerriets
Discipline Disparities Among Students with Disabilities
Creating Equitable Environments
von Pamela Fenning, Miranda Johnson, Alfredo J Artiles
Verlag: Teachers College Press
Reihe: Disability, Culture, and Equit
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-8077-6643-9
Erschienen am 27.05.2022
Sprache: Englisch
Umfang: 288 Seiten

Preis: 138,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 9. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

138,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

"A team of interdisciplinary scholars, attorneys, and educators explore the disproportionate school discipline and school-based arrests of students with disabilities, particularly those who also identify as Black or Native American. They suggest promising practices and approaches that will reduce discipline disparities and increase the use of evidence-supported alternatives"--



Pamela Fenning is a professor and co-director of the School Psychology Program at Loyola University Chicago's School of Education. She is a licensed clinical and school psychologist in Illinois. Miranda Johnson is a clinical professor at Loyola University Chicago's School of Law and the director of Loyola's Education Law and Policy Institute.


weitere Titel der Reihe