Bültmann & Gerriets
Design Thinking in the Middle Grades
Transforming Mathematics and Science Learning
von Reagan Curtis, Darran R Cairns, Johnna J Bolyard
Verlag: Teachers College Press
Taschenbuch
ISBN: 978-0-8077-6780-1
Erschienen am 24.03.2023
Sprache: Englisch
Format: 221 mm [H] x 160 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 249 Gramm
Umfang: 168 Seiten

Preis: 40,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 16. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

40,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

"This foundational text shows teachers how to engage middle grade students by inviting them to design inquiry projects that relate to their everyday lives. Students use mathematical modeling to describe or summarize a phenomenon, predict which potential solutions may be successful, and/or to test actual performance against predictions"--



Reagan Curtis is a Chester E. and Helen B. Derrick Endowed Professor of educational psychology in the School of Education and founding director of the Program Evaluation and Research Center at West Virginia University. Darran R. Cairns is faculty in the School of Science and Engineering at the University of Missouri-Kansas City. Johnna J. Bolyard is an associate professor of mathematics education in the School of Education at West Virginia University.