Bültmann & Gerriets
Beyond Standardized Truth
Improving Teaching and Learning Through Inquiry-Based Reading Assessment
von Scott Filkins
Verlag: National Council of Teachers of English (Ncte)
Reihe: Principles in Practice
Taschenbuch
ISBN: 978-0-8141-0291-6
Erschienen am 18.09.2012
Sprache: Englisch
Format: 188 mm [H] x 229 mm [B] x 10 mm [T]
Gewicht: 340 Gramm
Umfang: 133 Seiten

Preis: 30,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 2. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

30,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung

Scott Filkins is an English and math teacher at Central High School in Champaign, Illinois. He co-directs the University of Illinois Writing Project and is currently engaged in a five-year study of eight students' transition to college writing and their development as writers in college.

Scott worked at the National Council of Teachers of English on the ReadWriteThink.org project. He is the author of Beyond Standardized Truth: Improving Teaching and Learning through Inquiry-Based Reading Assessment (NCTE, 2012). He lives in Urbana, Illinois, with his son Colin.


weitere Titel der Reihe