Bültmann & Gerriets
Going Public with Assessment
A Community Practice Approach
von Kathryn Mitchell Pierce, Rosario Ordonez-Jasis
Verlag: National Council of Teachers of English (Ncte)
Reihe: Principles in Practice
Taschenbuch
ISBN: 978-0-8141-1863-4
Erschienen am 26.09.2018
Sprache: Englisch
Format: 188 mm [H] x 231 mm [B] x 13 mm [T]
Gewicht: 399 Gramm
Umfang: 153 Seiten

Preis: 30,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 2. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

30,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung

Kathryn Mitchell Pierce currently serves as an Assistant Professor of Literacy at Saint Louis University in Missouri. Previously, Kathryn spent a decade teaching at the university level before returning to teach in K-12 settings where she spent a decade teaching in the primary grades and another decade teaching and coaching in middle school. Her research interests focus on classroom talk, specifically supporting teachers and students engaged in critical conversations about literature written for children and young adults. Her publications include numerous articles, chapters, and journal columns as well as two co-edited books about literature study and Going Public with Assessment: A Community Practice Approach co-authored with Rosario Ordoñez-Jasis (NCTE, 2018).


weitere Titel der Reihe