Bültmann & Gerriets
What English Language Teachers Need to Know Volume I
Understanding Learning
von Denise E Murray, Maryann Christison
Verlag: Taylor & Francis
Reihe: ESL & Applied Linguistics Professional Series
Taschenbuch
ISBN: 978-0-8153-5197-9
Auflage: 2nd edition
Erschienen am 04.02.2019
Sprache: Englisch
Format: 230 mm [H] x 151 mm [B] x 8 mm [T]
Gewicht: 381 Gramm
Umfang: 298 Seiten

Preis: 57,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 21. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This Second Editionaddresses new skills and strategies to meet the needs of shifting student populations who are impacted by changing demographics, digital environments, and globalization.Designed for pre-service teachers and teachers new to the field of ELT, this book offers practical applications for classroom teaching.



Denise E. Murray is Professor Emeritus at Macquarie University, Australia, and Professor Emeritus at San José State University, USA.

MaryAnn Christison is a Professor in the Department of Linguistics at the University of Utah, USA.



Part I Identity and Context 1. Learner Identities 2. The World of English 3. English Learning Around the World 4. The Cultural Context 5. Learning About Identity and Setting Part II Language Awareness 6. The Sound System 7. The System of Words 8. The System for Creating Sentences 9. Beyond the Sentence: Spoken and Written Language Part III Learning 10. Theories of Learning 11. An Introduction to Second Language Acquisition 12. Second Language Acquisition and Language Pedagogy 13. Learning Theories in the Classroom Part IV Professionalism 14. Sustaining Professionalism 15. Teaching and Learning Language in a Digital World


andere Formate
weitere Titel der Reihe