Bültmann & Gerriets
Developing a Make or Buy Strategy for Manufacturing Business
von David Probert
Verlag: Institution of Engineering & Technology
Reihe: History and Management of Tech
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-85296-863-5
Erschienen am 30.06.1997
Sprache: Englisch
Format: 235 mm [H] x 157 mm [B] x 12 mm [T]
Gewicht: 377 Gramm
Umfang: 144 Seiten

Preis: 89,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 20. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

89,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Based on original research and case experience, this book presents a structured approach to making the important decisions for developing a make or buy strategy for manufacturing business.



David Probert developed the approach described in this book while he was a Royal Academy of Engineering/Lucas Industries Research Fellow in the Manufacturing Engineering Group at the University of Cambridge Currently lecturing in the Engineering Department, he works with the DTI, the engineering institutions and industry associations to bring the ideas to a wide practical application. His experience covers a range of industrial engineering and management disciplines in the UK and overseas.




  • Chapter 1: Introduction

  • Chapter 2: Make or buy in the manufacturing business context

  • Chapter 3: Make or buy - the factors in a strategic review

  • Chapter 4: Developing a make or buy strategy - guide to a practical approach

  • Chapter 5: Implementing and maintaining the strategy

  • Chapter 6: Practical experience from past cases

  • Chapter 7: Useful tools and techniques for the project team

  • Chapter 8: Where to go from here


weitere Titel der Reihe