Bültmann & Gerriets
Supporting Social, Emotional, and Academic Development: Research Implications for Educators
von Camille A. Farrington, Molly F. Gordon, David W. Johnson
Verlag: Amazon Digital Services LLC - Kdp
Taschenbuch
ISBN: 978-0-9995509-2-2
Erschienen am 19.10.2018
Sprache: Englisch
Format: 279 mm [H] x 216 mm [B] x 3 mm [T]
Gewicht: 168 Gramm
Umfang: 44 Seiten

Preis: 16,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 14. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

16,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

This research synthesis is designed to help teachers and principals support equitable outcomes for all students. It suggests ways teachers, administrators, and school support personnel can use insights from research to create Pre-K-12 schools and classrooms that advance educational equity.The synthesis brings together the UChicago Consortium's ground-breaking research on the influence of school climate on student achievement, the importance of mindsets and developmental experiences, as well as other leading education research. It draws attention to the critical role of engagement and mindsets in student success; how teachers and administrators can create strong school climates that support students and engage families as partners; and how responsive classrooms can enable all students to have strong academic engagement.