Bültmann & Gerriets
The Path to Successful Community School Policy Adoption
A Comparative Analysis of District-Level Policy Reform Processes
von Emily Lubin Woods
Verlag: Taylor & Francis
Reihe: Routledge Research in Education Policy and Politics
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-032-18664-1
Erschienen am 13.07.2022
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 11 mm [T]
Gewicht: 404 Gramm
Umfang: 160 Seiten

Preis: 182,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 26. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Drawing on rich case studies of Baltimore City and Boston, this volume identifies policy factors and processes critical to the successful district-wide adoption of community schools.



Emily Lubin Woods is Director of Education at the Richard K. Lubin Family Foundation. She previously taught as Adjunct Lecturer in Education at the University of Massachusetts Boston, USA.



Introduction 1. Understanding Community Schools: History and Context 2. Theoretical Framework and Methodology for Analyzing Policy Determination Processes 3. A Case Study of Boston's Unrealized Efforts to Establish Community Schools 4. A Case Study of Baltimore's Enabling Yet Nuanced Dynamics 5. A Comparative Analysis and Recommendations for Stakeholders/Advocates 6. Community Schools Happen With-Not To-a Community Appendices


andere Formate
weitere Titel der Reihe