Bültmann & Gerriets
Laws of UX
Using Psychology to Design Better Products & Services
von Jon Yablonski
Verlag: O'Reilly Media Kontaktdaten
Hardcover
ISBN: 978-1-0981-4696-2
Auflage: 2nd Edition
Erschienen am 31.03.2024
Sprache: Englisch
Format: 226 mm [H] x 150 mm [B] x 15 mm [T]
Gewicht: 354 Gramm
Umfang: 164 Seiten

Preis: 57,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und schon ab dem 24. Januar in der Buchhandlung abholen

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Klappentext

Jon Yablonski is a user experience designer and front-end web developer based in Detroit. His focus is to make complex technology simple and intuitive through rigorous user research and interaction design. His work combines more than a decade of design and development experience in entertainment, retail, automotive, and aerospace with a deep understanding on the intersection of human psychology and technology. When he's not creating journey maps, crafting prototypes, Jon is creating digital tools to help designers such as Laws of UX (https: //lawsofux.com/), Humane by Design (https: //humanebydesign.com/), and the Web Field Manual (https: //webfieldmanual.com/).



An understanding of psychology-specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces-is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have. This practical guide explains how you can apply key principles of psychology to build products and experiences that are more human-centered and intuitive.


andere Formate