Bültmann & Gerriets
Rethinking Media Research for Changing Societies
von Matthew Powers, Adrienne Russell
Verlag: Cambridge University Press
Reihe: Communication, Society and Pol
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-108-84051-4
Erschienen am 20.08.2020
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 513 Gramm
Umfang: 222 Seiten

Preis: 120,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 27. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis

Leading scholars of media and public life grapple with how to make sense of major transformations rocking media and politics.



1. Introduction; Matthew Powers and Adrienne Russell; Part I. Living in a Datafied World; 2. The corporate reconfiguration of the social world Nick Couldry; 3. Public communication in a promotional culture Melissa Aronczyk; Part II. Journalism in Times of Change; 4. Press freedom and its context Daniel Hallin; 5. What are journalists for today? Matthew Powers and Sandra Vera-Zambrano; 6. Noise and the values of news Stephanie Craft and Morten Stinus Kristensen; Part III. Media and Problems of Inclusion; 7. Journalism and inclusion Rodney Benson; 8. Afrotechtopolis: how computing technology maintains racial order Charlton McIlwain; 9. Exploiting subalternity in the name of counter-hegemonic communication: Turkey's global media outreach initiatives Bilge Yesil; Part IV. Engagement with and through Media; 10. Constructive engagement across deep divides - what it entails and how it changes our role as communication scholars Hartmut Wessler; 11. Fostering engagement in an era of dissipating publics Lynn Schofield Clark; Part V. The Role of Scholars; 12. What is communication research for? Wrestling with the relevance of what we do Seth C. Lewis; 13. Communication as translation: notes toward a new conceptualization of communication Guobin Yang; 14. What are we fighting for? Academia or the humility of knowledge Nabil Echchaibi; Epilogue: what media for what public life? Silvio Waisbord.


andere Formate
weitere Titel der Reihe