Bültmann & Gerriets
Teachers' Know-How
A Philosophical Investigation
von Christopher Winch
Verlag: Wiley
Reihe: Journal of Philosophy of Education
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-119-35572-4
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 21.02.2017
Sprache: Englisch
Umfang: 248 Seiten

Preis: 21,99 €

Klappentext

Teachers Know-How: A Philosophical Investigation presents a comprehensive and up to date philosophical treatment of the kinds of knowledge and know-how that educators should possess. Offers an original and in-depth study of teachers know-how which situates teaching within the spectrum of professions Critiques the currently fashionable craft conception of teaching and the view of teaching as protocol-driven which is currently influential in policymaking circles Utilizes epistemological debates on the nature of know-how to inform understanding of the work of teachers Features detailed examples including some drawn from the author s own long professional experience of a teacher in a wide range of different contexts


andere Formate
weitere Titel der Reihe