Bültmann & Gerriets
The Commercialisation of Sport
von Trevor Slack
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 1 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-135-76434-0
Erschienen am 01.03.2004
Sprache: Englisch
Umfang: 368 Seiten

Preis: 74,99 €

Klappentext
Inhaltsverzeichnis

Sport's links to commerce have intensified over the past 30 years but have been subjected to little academic analysis. This book fills that significant gap in the literature by examining five different essential aspects of the commercialisation of sport.



Notes on Contributors, Series Editor's Foreword, Foreword, Acknowledgements, Prologue, PART I: THE SPORTS INDUSTRY, PART II: THE PUBLIC SECTOR AND THE COMMERCIALISATION OF SPORT, PART III: THE COMMERCIALISATION OF 'AMATEUR' SPORT, PART IV: TELEVISION AND THE COMMERCIALISATION OF SPORT, PART V: SPORT SPONSORSHIP, Index


andere Formate