Bültmann & Gerriets
International Business in China
von Lane Kelley, Oded Shenkar
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 7 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-136-11460-1
Erschienen am 05.11.2013
Sprache: Englisch
Umfang: 272 Seiten

Preis: 54,49 €

54,49 €
merken
zum E-Book (PDF) 54,49 €
Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

This book looks at the inner workings of business in China. Each sector is explored in detail against the broader cultural context and regional variations. The focus is on political changes of recent years and how this has affected business.



John Frankenstein, University of Hong Kong; Mark Barnard, University of Hawaii; Oded Shenkar, Tel Aviv University Israel; Stephen Thomas, University of Colorado-Denver USA; Ronald C. Brown, University of Hawaii; Sylvain R. Plasschaert, I.U. Leuven and UFSIA (Antwerp) Belgium; K.K. Seo, College of Business Administration, Hawaii; Aspy P. Palia College of Business Administration Hawaii; Paul W. Beamish, University of Western Ontario Canada; Lorraine Spiess, President of China Trade Consultants; Simcha Ronen, Tel-Aviv University Israel; Kam-Hon Lee, Chinese University of Hong Kong; Thamis Wing-Chun Co, Chinese University of Hong Kong; Guopei Gao, University of International Business and Economics China; Richard W. Brislin, University of Hawaii; C. Harry Hui, Chinese University of Hong Kong;



Edited by Kelley, Lane; Shenkar, Oded


andere Formate