Bültmann & Gerriets
Competing against Multinationals in Emerging Markets
Case Studies of SMEs in the Manufacturing Sector
von D. Williams
Verlag: Palgrave Macmillan UK
E-Book / PDF
Kopierschutz: PDF mit Wasserzeichen

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-137-50032-8
Auflage: 2015
Erschienen am 10.12.2014
Sprache: Englisch
Umfang: 134 Seiten

Preis: 53,49 €

53,49 €
merken
zum Hardcover 53,49 €
Inhaltsverzeichnis
Klappentext
Biografische Anmerkung

1. Introduction 2. Spur Tree Spices 3. Yono Industries 4. Island Moldings 5. Hot Mama's 6. Perishables Jamaica Ltd 7. Caribbean Flavors and Fragrances 8. Conclusions and Lessons Learnt



Competing against Multinationals in Emerging Markets provides a comprehensive set of lessons which successful small firms have adopted in order to survive and prosper in an increasingly hostile competitive manufacturing sector where large firms are mostly dominant.



Densil A. Williams is Professor of International Business and Executive Director of the Mona School of Business and Management at University of the West Indies, Jamaica.


andere Formate