Bültmann & Gerriets
Teaching in Post-Compulsory Education
Policy, Practice and Values
von Anthony Coles, Karen McGrath
Verlag: Taylor & Francis
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-138-15558-9
Erschienen am 14.12.2016
Sprache: Englisch
Format: 246 mm [H] x 189 mm [B] x 16 mm [T]
Gewicht: 449 Gramm
Umfang: 252 Seiten

Preis: 182,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 24. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

First Published in 2005. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.



Coles, Anthony; McGrath, Karen



Part 1 Background to teaching in post-compulsory education; Chapter 1 Post-compulsory education and training: an historical perspective, Anthony Coles; Chapter 2 Policy and practice in post-compulsory education, Anthony Coles; Chapter 3 The role of the post-compulsory teacher, Janet Hoskyns; Part 2 Practice and values in post-compulsory education; Chapter 4 Learning to learn, Glynis Worrow; Chapter 5 Suppofiing skills for life with adult earners, Anthony Coles; Part 3 Entitlement, quality and inclusiveness; Chapter 6 Managing diversity in the classroom, Debra Wilson; Chapter 7 Widening Part Icipation and lifelong learning, Anthony Coles; Chapter 8 The 14-19 sector: responding to change, Tricia Le Gallais; Part 4 Reflective practice and scholarship; Chapter 9 Reflection and critical reasoning in educational contexts, Glynis Worrow; Chapter 10 Research in professional practice, Catherine Matheson, David Matheson; Chapter 11 Management and leadership in post-compulsory education, Jim McGrath; Chapter 12 Change, partnerships and collaboration in post-compulsory education, Peter Hipkiss;


andere Formate