Bültmann & Gerriets
Social Goals in the Classroom
Findings on Student Motivation and Peer Relations
von Martin H Jones
Verlag: Routledge
Taschenbuch
ISBN: 978-1-138-60450-6
Erschienen am 30.09.2019
Sprache: Englisch
Format: 226 mm [H] x 150 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 386 Gramm
Umfang: 268 Seiten

Preis: 59,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 29. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung
Klappentext

Part I: Overview 1. The Social Side of Classrooms: Introducing Social Goals and the Book's Purpose 2. Social Goals: A Historical Overview Part II: Social Goals 3. Academic or Social Focus Toward School 4. Social Achievment Goals 5. Social Dominance Goals 6. Prosocial Goals 7. Revenge Goals 8. Cool Goals 9. Popularity/Antisocial Goals Part III: Social Goals in Context 10. Social Goals in Context: Asian Students 11. Social Goals in Context: African American Students 12. Social Goals in Context: Latinx Students 13. Social Goals in Context: Sexuality and Gender Diversity 14. Social Goals in Context: Social Media Part IV: In Conclusion 15. Social Goals: Conclusions and Future Directions



Martin H. Jones, PhD, is Associate Professor of Educational Psychology at the University of New Mexico, USA.



Social Goals in the Classroom is the first volume to comprehensively examine the variety of students' non-academic goals and motivations within the classroom.


andere Formate