Bültmann & Gerriets
Innovation and New Product Marketing
von David F Midgley
Verlag: Taylor & Francis
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-138-78839-8
Erschienen am 16.09.2014
Sprache: Englisch
Format: 231 mm [H] x 157 mm [B] x 28 mm [T]
Gewicht: 680 Gramm
Umfang: 296 Seiten

Preis: 182,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 7. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

182,50 €
merken
Gratis-Leseprobe
zum E-Book (PDF) 62,99 €
zum E-Book (EPUB) 62,99 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

This volume formulates and presents a general theory of innovative behaviour which is applicable to diverse market situations. Having provided some support for the theory, the author demonstrates how it can be usefully applied by indicating which management techniques are relevant to new product management and which are not. The author suggests certain systematic procedures by which an organisation can radically improve both its short and long run chances of launching successful new products.



Part 1: Introduction 1. Innovation and Marketing 2. The Diffusion of Innovations Part 2: The Social Processes of Innovation 3. Consumer Innovativeness 4. Communication and Influence 5. Mathematical Theories of the Social Processes Part 3: The Marketing of New Products 6. Innovation, The Life Cycle and New Product Strategy 7. New Product Management, The Organization and Society 8. The Techniques of New Product Development 9. Predicting Product Performance 10. Conclusions.



Multivolume collection by leading authors in the field


andere Formate