Bültmann & Gerriets
Teaching and Learning in Diverse and Inclusive Classrooms
Key issues for new teachers
von Gill Richards, Felicity Armstrong
Verlag: Taylor & Francis
Taschenbuch
ISBN: 978-1-138-91960-0
Auflage: 2nd edition
Erschienen am 30.11.2015
Sprache: Englisch
Format: 246 mm [H] x 174 mm [B] x 10 mm [T]
Gewicht: 313 Gramm
Umfang: 172 Seiten

Preis: 49,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 20. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

49,50 €
merken
Gratis-Leseprobe
zum E-Book (PDF) 48,99 €
zum E-Book (EPUB) 49,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Gill Richards is Professor of Special Education, Equity and Inclusion at the School of Education, Nottingham Trent University, UK.

Felicity Armstrong is Emeritus Professor at the Institute of Education, University College London, UK.



Foreword Acknowledgements Introduction 1. Inclusive education: school cultures, teaching and learning 2. Half a million unseen, half a million unheard: inclusion for gender identity and sexual identity 3. What we know about bullying 4. Supporting Gypsy, Roma and Traveller pupils 5. The influence of gender in the classroom: How boys and girls learn 6. Not in my image: ethnic diversity in the classroom 7. Invisibility and Otherness: asylum-seeking and refugee students in the classroom 8. I feel confident about teaching, but 'SEN' scares me. Moving from anxiety to confidence 9. Challenging students, challenging settings 10. Religious and cultural diversity and inclusive practice 11. Teachers working with teaching assistants 12. Including parents with disabled children 13. Why did he do that? Evidence-based teaching and learning 14. Global approaches to education, disability and human rights: Why inclusive education is the way forward


andere Formate