Bültmann & Gerriets
Key Issues for Teaching Assistants
Working in diverse and inclusive classrooms
von Gill Richards, Felicity Armstrong
Verlag: Taylor & Francis
Taschenbuch
ISBN: 978-1-138-91962-4
Auflage: 2nd edition
Erschienen am 14.04.2016
Sprache: Englisch
Format: 244 mm [H] x 170 mm [B] x 13 mm [T]
Gewicht: 295 Gramm
Umfang: 186 Seiten

Preis: 53,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 20. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

53,50 €
merken
Gratis-Leseprobe
zum E-Book (PDF) 39,99 €
zum E-Book (EPUB) 39,99 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

Introduction 1. Inclusive education: the key role of Teaching Assistants 2. Listening to learners: whose voice counts? 3 Gypsy, Roma and Traveller pupils, underachievement and building relationships for inclusion 4. Not in my image: ethnic diversity in the classroom 5. The influence of gender on achievement 6. Religious diversity and inclusive practice 7. Teaching Assistants working with teachers 8. How Teaching Assistants can involve parents 9. A new role for special schools? 10. 'The Learning Support staff's brilliant....' Facilitating asylum seeking and refugee students in British schools 11 Lesbian, Gay, Bi-sexual, Transsexual and at school; experiences and reflections 12. Challenging behaviour: Understanding the issues and providing support 13. Bullying in schools - or bullying schools? 14. Disabled children, inclusion and the law in England and Wales 15. Social justice, human rights and inclusive education



Gill Richards is Professor of Special Education, Equity and Inclusion at the School of Education, Nottingham Trent University, UK.

Felicity Armstrong is Emeritus Professor of Education at the Institute of Education, University College London, UK.


andere Formate