Bültmann & Gerriets
Doing Research in Business and Management
von Mark Saunders, Philip Lewis
Verlag: Pearson Education Limited
Taschenbuch
ISBN: 978-1-292-13352-2
Erschienen am 27.10.2017
Sprache: Englisch
Format: 238 mm [H] x 172 mm [B] x 17 mm [T]
Gewicht: 482 Gramm
Umfang: 280 Seiten

Preis: 68,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 30. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Support your students learn the theory and techniques behind research methods used in business. Doing Research in Business Management, 2nd edition, teaches the basic principles of research methods in an easy-to-follow way, covering all the areas of research, from writing a research proposal to completing an entire research project.



Mark Saunders is Professor of Business Research Methods at Birmingham Business School, University of Birmingham.

Philip Lewis is a former Principal Lecturer at The Business School, University of Gloucestershire.



About this book About the authors Acknowledgements

  1. Choosing your research topic
  2. Reviewing the literature
  3. Managing the research process
  4. Using secondary data
  5. Choosing your research design
  6. Collecting data
  7. Analysing data
  8. Writing and presenting the research proposal
Bibliography Appendix Index


andere Formate