Bültmann & Gerriets
Leading from the Inside Out
Expanded Roles for Teachers in Equitable Schools
von David Grubb, Lynda Tredway
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 2 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-317-25682-3
Erschienen am 03.12.2015
Sprache: Englisch
Umfang: 239 Seiten

Preis: 58,99 €

Biografische Anmerkung
Klappentext
Inhaltsverzeichnis

W. Norton Grubb, Lynda Tredway



This book proposes that the collective responsibility of teachers as classroom and school leaders working together to solve their own problems provides the fulcrum of school change



Chapter 1 Introduction; Chapter 2 Thinking about Teacher Leadership; Chapter 3 Thinking about School Resources; Chapter 4 Government Policy and its Effects on Classrooms and Schools; Chapter 5 Teacher Participation in Multiple Forms of School Reform; Chapter 6 Achieving Social Justice and Equity;


andere Formate