Bültmann & Gerriets
Phonological Skills and Learning to Read
von Usha Goswami, Peter Bryant
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 1 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-317-71653-2
Erschienen am 23.03.2016
Sprache: Englisch
Umfang: 174 Seiten

Preis: 109,99 €

109,99 €
merken
Gratis-Leseprobe
Biografische Anmerkung
Klappentext
Inhaltsverzeichnis

Department of Experimental Psychology, University of Cambridge, UK. Department of Experimental Psychology, University of Oxford, UK.



This book sets out to integrate recent exciting research on the precursors of reading and early reading strategies adopted by children in the classroom.



Phonological Awareness and Reading. How Children Read Words. Spelling and Phonological Awareness. How Children Read and Write New Words. Comparisons with Backward Readers and Spellers. Correlations and Longitudinal Predictions. Teaching Children About Sound. Do Children Read and Fail to Learn to Read in Different Ways from Each Other. Theories About Learning to Read.