Bültmann & Gerriets
Learning and Personal Development for Public Services Managers
von Ann Mahon
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / PDF
Kopierschutz: kein Kopierschutz

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-317-80879-4
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 31.12.2023
Sprache: Englisch
Umfang: 400 Seiten

Preis: 36,49 €

Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Ann Mahon is Associate Head of Teaching in the Innovation, Management and Policy Division of Manchester Business School and Senior Fellow in the Health Group



PART I - Personal development in the context and practice of public service management

Chapter one: Introduction and overview

Chapter two: The context and practice of public service management

Chapter three: Public service management and personal development - towards a conceptual framework


PART II - Personal development themes


Chapter four: How do managers learn?;

Chapter five: Perception and Communication

Chapter six: Personality and Emotional Intelligence

Chapter seven: Values, Ethics and Integrity

Chapter eight: Managing Stress and Building Resilience

Chapter nine: Presentation of self

Chapter ten: Conclusions


andere Formate