Bültmann & Gerriets
Celebrity Chefs, Food Media and the Politics of Eating
von Joanne Hollows
Verlag: Bloomsbury UK
Reihe: Contemporary Food Studies: Economy, Culture and Politics
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 3 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-350-14570-2
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 11.08.2022
Sprache: Englisch
Umfang: 232 Seiten

Preis: 32,99 €

32,99 €
merken
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Dr Joanne Hollows is an independent researcher and has published extensively on food and media studies and the role of the celebrity chef.



List of Figures
Acknowledgements
Introduction
1. Celebrity Chefs, Restaurant Industries and the Culinary Field
2. Celebrity Chefs and the Media Industries
3. Food, Health and the Feminine Body
4. Veganizing Masculinities
5. Food Heroes, Food Politics and the Campaigning Culinary Documentary
6. Eat Well for Less: Celebrity Chefs and Austerity Culture
7. Celebrity Chefs, Food and Nation
8. Celebrity Chefs and British Food Culture in the Times of Brexit and Covid-19
Notes
Bibliography
Index


weitere Titel der Reihe