Bültmann & Gerriets
The Business of Metaverse
How Organizations Can Optimize the Opportunities of Web3 and AI
von David Palmer
Verlag: Kogan Page
Hardcover
ISBN: 978-1-3986-1306-5
Erschienen am 03.06.2024
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 154 mm [B] x 17 mm [T]
Gewicht: 436 Gramm
Umfang: 255 Seiten

Preis: 28,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 21. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

Understand the metaverse, grasp its myriad opportunities and prepare for its key challenges with this panoramic guide to the metaverse business opportunity landscape.



Chapter - 01: What is the metaverse?; Chapter - 02: The eight layers of the metaverse; Chapter - 03: Opportunities of the metaverse; Chapter - 04: Is equality a metaverse opportunity?; Chapter - 05: The metaverse transformation and new immersive revolution; Chapter - 06: What is the future of metaverse business?; Chapter - 07: Metaverse economics, currencies and regulation; Chapter - 08: Communications in the metaverse; Chapter - 09: The eight keys to the metaverse; Chapter - 10: Appendix;



David Palmer is a digital visionary and global platform innovator based in London, UK. He has been listed by Metaverse Insider as one of the top 30 metaverse leaders to follow and by Benzinga as one of the 30 People To Watch In Web3. He is the Business Lead for Blockchain Technology at Vodafone and the co-founder and Chief Product Officer of their new Digital Asset Broker (DAB) platform. Prior to Vodafone, Palmer held roles at Accenture and Deloitte.


andere Formate