Bültmann & Gerriets
Marketing Effectively
von Moi Ali
Verlag: Dorling Kindersley Ltd
Reihe: DK Essential Managers
Reihe: Essential Managers
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 1 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-4053-5221-5
Erschienen am 01.07.2009
Sprache: Englisch
Format: 177 mm [H] x 124 mm [B]
Umfang: 72 Seiten

Preis: 4,49 €

4,49 €
merken
Klappentext

Learn all you need to know to improve your marketing skills from
researching and analyzing customers' buying habits to creating and
managing a strong brand. Marketing Effectively not only shows you how
to maximize market share by keeping up with trends improving your
competitiveness exploiting new opportunities and developing a winning
marketing strategy it also provides practical information on enhancing
the image of your organization. Power tips help you to dramatically
improve your chances of attaining instantly recognizable products.