Bültmann & Gerriets
Key Terms in Philosophy of Religion
von Raymond J Vanarragon
Verlag: Bloomsbury Academic
Reihe: Key Terms
Hardcover
ISBN: 978-1-4411-3867-5
Erschienen am 21.10.2010
Sprache: Englisch
Format: 213 mm [H] x 138 mm [B] x 15 mm [T]
Gewicht: 226 Gramm
Umfang: 168 Seiten

Preis: 33,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 23. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

33,00 €
merken
zum E-Book (PDF) 25,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Inhaltsverzeichnis
Klappentext

1. Introduction: What is Philosophy of Religion? \ 2. Key Terms and Concepts \ 3. Key Thinkers \ 4. Key Texts and Further Reading \ Index. 



Key Terms in Philosophy of Religion offers a clear, concise and accessible introduction to a central topic in philosophy. The book offers a comprehensive overview of the key terms, concepts, thinkers and major works in the history of this key area of philosophical thought. Ideal for first-year students coming to the subject for the first time, Key Terms in Philosophy of Religion will serve as the ideal companion to study of this fascinating subject. 

Raymond J. VanArragon provides detailed summaries of all the key concepts in the study of philosophy of religion. An introductory chapter provides context and background, while the following chapters offer detailed definitions of key terms and concepts, introductions to the work of key thinkers, summaries of key texts and advice on further reading. Designed specifically to meet the needs of students and assuming no prior knowledge of the subject, this is the ideal reference tool for those coming to philosophy of religion for the first time.


andere Formate