Bültmann & Gerriets
Creative Research Methods
A Practical Guide
von Helen Kara
Verlag: Bristol University Press
Taschenbuch
ISBN: 978-1-4473-5674-5
Auflage: 2nd edition
Erschienen am 14.10.2020
Sprache: Englisch
Format: 241 mm [H] x 174 mm [B] x 20 mm [T]
Gewicht: 543 Gramm
Umfang: 320 Seiten

Preis: 51,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 4. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

51,00 €
merken
zum E-Book (EPUB) 41,99 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

Written in an accessible, practical and jargon-free style, this useful book informs and inspires researchers by showing readers why, when, and how to use creative methods in their research.



Helen Kara has been an independent researcher since 1999 and specialises in research methods and ethics. She is the author of Research and Evaluation for Busy Students and Practitioners: A Time-Saving Guide (Policy Press, 2nd ed. 2017) and Research Ethics in the Real World: Euro-Western and Indigenous Perspectives (Policy Press, 2018). Helen is Honorary Senior Research Fellow at the University of Manchester, and Fellow of the Academy of Social Sciences.


andere Formate