Bültmann & Gerriets
Learning through Digital Game Design and Building in a Participatory Culture
An Enactivist Approach
von Qing Li
Verlag: Peter Lang Inc., International Academic Publishers
Reihe: ISSN
Reihe: New Literacies and Digital Epistemologies Nr. 14
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 11 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-4539-1020-7
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 01.08.2013
Sprache: Englisch
Umfang: 230 Seiten

Preis: 48,99 €

Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Qing Li (PhD in educational technology from University of Toronto) is a full professor in the Department of Educational Technology at Towson University and was co-director of its UTeach Program. She has published widely on educational technology and cyberbullying. Her most recent book (co-edited with Donna Cross & Peter K. Smith) is Cyberbullying in the Global Playground: Research from International Perspectives.



Contents: Enactivism: A Framework for Understanding Cognition and Beyond - Key Elements - Enactivist Learning World - Core Principles - Enactivist Learning World and Culture - Important Aspects - Enactivist Learning World and Value - Vital Domains and Basic Tools - Learning by Game Building in the Twenty-first Century.


andere Formate